Doğum Sonrası Zayıflama Kampında Zayıflama

30 Ekim 2012 Salı

Doğum Sonrası Kilo Verme Diyetleri İle 3 Ayda 35 Kilo Kalıcı Zayıflama

Doğum sonrası kilo verme diyeti
Doğum sonrası kilo verme diyeti
    Öncelikle ruh ve beden sağlığım için istiyorum zayıflamayı. Bunların ikisini birbirinden ayırmak mümkün değil. Başkaları için estetik kaygım olsa da, kendim için olan estetik kaygım çok daha fazla. Çünkü diğer insanlar yaşamıyor benim sıkıntılarımı. Ben yaşıyorum. Bu nedenle estetik anlamda kendini beğenmesi gereken öncelikle benim. Sonraki aşamada dışarıdaki insanlara karşı estetiği önemsememin sebebine gelince, insan kendisine değer verildiğini, önemsendiğini hissetmek istiyor. Farkedilmek istiyor. Ama bu farkındalığın iri bir bedenle olması hoş değil tabi:) Üstelik kilo verdiğim zaman insanların "aa, ne kadar zayıflamışsın" demelerinden ve şaşırmalarından çok hoşlanacağımı biliyorum. Yalnızlığı sevdiğimi düşünüyorum. Ama belki de bir şekilde kendimi kandırarak dış dünyadan soyutlamanın maskelediğim halidir bu. Ve bu ayrımı eminim zayıfladığım zaman yapabileceğim. Bakalım gerçekten beni asosyal kılan kendi kişiliğim mi, yoksa dış görüntüm mü? İdeal kiloya ulaştığım zaman eminim mağazalara koşacağım, sevdiklerime yeni halimi göstermek için randevusuz sürprizler yapacağım. Hatta belki, bir-ikisini kısa süreliğine kandırırım bile "galiba ölüyorum, zayıflamam o yüzden" diye:) Bol bol resim çektiririm. Ama en önemlisi zayıflamaya gerçekten ihtiyacı olan insanlar için bu sitenin adresini veririm.(Şimdi şevkimi kırmasınlar diye kimseye bahsetmiyorum) Çünkü böyle bir mutluluğu bu şekilde paylaşırsam, artık biri daha mutlu olacak diye mutluluğum iki katına çıkar.
     Doğum sonrası kilo verme diyetlerine kanmayın. Normal bildiğimiz diyet listeleri bunlar. Ama benim bir nitelendirmem var doğum sonrası kilo verme diyeti olarak, bazı şeyleri kısmak yalnızca...Öyle doğum sonrası kilo verme  diyetleri var ki içinde şuana kadar hiç yemediğim yiyecekler var. Zorla alıştıracaklar yani...
Doğum sonrası kilo verme diyeti
Uygun kıyafet bulamama sorunu kesinlikle yaşıyorum. Zaten kilolu olduğum için canımı en çok sıkan konu da bu. Alışveriş benim için gerçekten bir kabus. Hatta nurtopu gibi bir "kabin" fobim bile oluştu. Kendime kabahat bulmuyorum ya, kesin kabinleri dar yapıyorlar:) Çıkana kadar kan ter içinde kalıyorum. Bazen hiçbir şey almadan ağlama krizleri eşliğinde mağazayı terkettiğim oluyor. Bir de peşimde dolaşan tezgahtar kızlar yok mu? İlle de onlara gıcık oluyorum. Ya bıraksanıza peşimi, ben zaten bana uyacak, uysa da yakışacak bir şey bulamayacağımı biliyorum. Zaten alacağımı da mecburiyetten alacağım. Bırakın da sadece kendi stresimi taşıyayım. Yok. İlle takip edecekler. Her alışveriş öncesi benimle birlikte eşim de sıkıntıya giriyor. Yine bulamayacağım bir kıyafet, yine ağlayacağım. Yine stres yapacağım, somurtacağım diye. Asla ve asla bir mağazaya yalnız girme cesaretim yok. Eşimin desteği olmasa soyunma kabinlerinin yanından geçmem. Kabir gibi ya. Bazen aylarca kıyafet almadığım oluyor. Artık onlar da olmayacak kadar kilo aldığımda, her sabah işe giderken dolabın önünde dakikalarca vakit harcıyorum. Yine ağlıyorum tabi. Eşim her iş çıkışında, "hadi gidip sana kıyafet alalım, gel inat etme, bak giyecek bir şeyin kalmadı" dedikçe ben hep alışverişi biraz daha öteliyorum. İşe gittiğimde ya da toplum önüne çıkmam gerektiğinde, saçma sapan, uyumsuz ve de yakışmayan kıyafetlerle çıkmak zorunda kalıyorum ve bu da hep çekimser, pasif kalmama yol açıyor. Özellikle nişan, düğün gibi davetlere mümkün olduğunca gitmiyorum. Şirket yemeklerine, diğer şirketlerin davetlerine katılmıyorum. Senelerdir, resmi işlemler sebebiyle olanlar hariç, resim çektirmiyorum. Bize ait olmayan hiçbir videonun sınırlarına girmiyorum. Çünkü insanların beni çirkin, bakımsız ve de şişko olarak hatırlamalarını istemiyorum.
     Peki sağlıklı zayıflama yolları hakkında ne düşünüyoruz? Sağlıklı zayıflama yolları için zayıflama ilaçlarından yana değilim hiç. Öyle bir kutuya dünya para verip de zayıflayacağına kilo almak ve bunu da bile bile devam ettirmek düpedüz enayiliktir.
Doğum sonrası zayıflama diyeti
     Stresliyken midemde hafif bir açlık, içimde bir boşluk hissediyorum ama canım bir şey yemek istemiyor. Belki de bu durumdayken kendime birşeyler hazırlamaya üşendiğim içindir bu. Stresli değil de, sadece sebebini bilmediğim sıkıntılı bir ruh hali içerisindeysem oyalanmak adına kendime birşeyler hazırlayıp yiyorum. Ama bu tıka-basa şeklinde bir yemek yeme değil tabi.keyifli olduğum
Normal zamanda yoğun açlık hissediyorsam maalesef kendimi frenlemek gibi eyleme girişmiyorum. O kadar hızlı yiyorum ki, hava yutuyorum. Önceden, kullandığım ilaçlara bağlı olarak sık sık kan şekerim düşerdi. Konsantrasyonum sıfıra iner, karşımdakinin söylediklerini duyar ama anlayamazdım. Alnım uyuşur, gözlerime ağırlık çökerdi. Ellerim, bacaklarım, başım titrerdi. Bu durumlarda iştahım olmasa da bir an önce yemek yemek ve bu durumdan kurtulmak isterdim. Hızlı yeme alışkanlığım bu dönemden mirastır.


  Sağlıklı zayıflama diyetleri burada! Doğum sonrası zayıflama diyetleri ile kısa sürede kalıcı zayıflayabilirsiniz. İşte sağlıklı zayıflama rehberiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder