Doğum Sonrası Zayıflama Kampında Zayıflama

24 Ekim 2012 Çarşamba

Doğum Sonrası Kilo Verme Diyetleriyle Mucizeyi Başardım! Kalcı Zayıflamanın Yolları İle Kendimi Bu İğrenç Kabuktan Kurtardım-1 ayda 16-2ayda 27-3 ayda 45 kilo Zayıfladım

   Alışveriş tutkum tamamen söndü. Mağazalarda bedenime uygun kıyafet bulamıyorum... Annem İzmir’den gönderiyor ama onlar da olmuyor,boyum kısa olduğundan. Hilkat garibesine döndüm. Kasabanın tanınan doktoruyum ama kıyafetlerim paçavra. İnternetten alışveriş yapıyoruz genellikle, görmeden alınan şey nasıl olursa. Çok zevkli olduğumu söylerlerdi ama kendime hayrım olamadı hiç. Alışveriş mi, mağazadan?ASLAA!!
Baskıcı bir ailem var. Annem beni görünce ağlamaya başlıyor, niye benim çocukları kilolu oldular diye. Babam kilodan iğrenir ve yüzünü buruşturur. Kötü karne getirmiş çocuk gibi davranılır bize. Ama onlar en son 69 kiloluk halimi gördü. 85 kiloyla karşılarına çıkmaya utanıyorum.
    Kendime telkinde bulunuyorum aslında aç olmadığıma, Afrikalı 3 kişinin hakkını da yediğime dair. Eskiden yürüyüşe de çıkıyordum ama sonra daha da oburlaşmış buluyorum kendimi. Patlayana kadar yiyorum, sonra da yapmam gereken onca iş ve ödev varken yatıp horul horul uyuyorum.
 Doğum sonrası zayıflama diyeti
  Kilomu düşünmekten özgüvenimi yitirdim. Hocalarımla, arkadaşlarımla ya da hemşirelerimle, hastalarımla konuşurken yeterli etkiyi uyandıramıyorum. Hayatımın çoğu işte geçiyor. Kilo ve yarattığı özgüvensizliğe bağlı günlük ufak tefek olayları çok önemsiyorum. Akşamları da ask suratımı eşim çekiyor. Kendimi öyle çirkin hissediyorum ki eşimle beraber dışarı çıkmak, onu ve kendimi küçük düşürmek gibi geliyor, ayda 1 kez vadeli hesabım için bankaya uğramam gerekiyor ve ancak bu vesileyle evden çıkıyorum, asla yalnız değil o da eşimle.

çocuk sahibi olma isteğinizi
daha fazla ertelemenize gerek yok.”

  Hayatım boyunca şişman olduğum için hiç erkek arkadaşım olmadı, erkekler beni kendilerinden görürlerdi. Dikkat çekmekten, güzel ve bakımlım olmaktan hep kaçındım. Ama gençliğimi de kaybettim bu şekilde. Bu yıl ilk kez 85 kilodayım, tüm vücudum halsiz, şiddetli bir bel ağrısı çekiyorum, nefes alamıyorum, kıyafet bulamıyorum, depresifim.
    Ben genelde sakin ve kendini heba etmek pahasına da olsa uyumlu bir insanım; herkesle geçinirim. Çok iyi niyetli bir insanım; kötü düşünmem. Dindar bir insanım; biraz ezik bir yapım var. Kendime acırım ve herkesinde bana acımasını beklerim. Çok anlayışlı ve çok hoşgörülüyüm. Çok geç sinirlenirim, çabuk sakinleşirim. Kendimi iyi ifade ettiğimi düşünüyorum. Çok ezik ve silik bir şekilde yetiştirildim ama şu son 3 senede kendimi bundan kurtardım ama hala izleri var. Olumsuz yönlerim beynimi ve duygularımı kontrol edemiyor oluşum. Karar alırım, gaza gelirim, uygularım ama engelleri görünce çabuk pes ederim. Destek veren olursa ama sonuna kadar işin peşini bırakmam. Yıkılmam da, ayağa kalkmam da çok çabuk olur. Çok duygusal bir insanım çabuk kırılırım. Kendime pek hedef koyamam çünkü hedeflerime ulaşamadığımı görünce yıkılırım. Benim en büyük sorunum kendime pek değer vermiyor oluşum ve özgüven eksikliği. Bunlardan kurtulmak, beynimi kontrol edebilmek, kendime söz geçirmek istiyorum VE ZAYIF OLMAK İSTİYORUM.

    Kalıcı zayıflamanın yollarını sizler için sıraladık. Sağlıklı zayıflama egzersizlerinden, doğum sonrası kilo verme diyetlerine kadar her şey elinizin altında mevcut. Tek yapmanız gereken önce kendinize inanmak ve daha sonra kalıcı zayıflamanın yollarına başvurmak. Doğum sonrası kilo verme diyetleri ve kalıcı zayıflamanın yolları için başat kaynaklar burada. Bizimle zayıflayın; acılarınızı da  mutluluğunuzu da birlikte paylaşalım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder