Doğum Sonrası Zayıflama Kampında Zayıflama

19 Ekim 2012 Cuma

Doğum Sonrası Kilo Verme Diyetleri Burada-3 Ayda 45 Kilo

Doğum Sonrası Kilo Verme Diyetleri
    Ben yıllarca hep annemden ötürü sebze yemeklerini etlerini ayırarak yemek zorunda kaldım. Ama evlendiğimden beri kendi istediğim gibi yiyebiliyorum:)  Ben sebze yemeğinin her çeşiDini zeytinyağlı yaparım. İster ılık, ister soğuk yeriz. Et yemeğini her zaman ayrı yaparız ki genelde ızgara yaparım, en çok köfte severim, yani etle aram pek de iyi değildir. Aylarca yemesem aramam. Tavuğun da her çeşidini yaparım. Balık çok olmasa da yiyoruz. her türlü yeşillik evde her zaman olur. Sarımsak ve soğanı çok fazla tüketiyoruz. Bazı yemeklerde zeytinyağı dışında tereyağı da kullanırım ama bizim tereyağımız özel hazırlanıyor. Yani hazır satılan tereyağları gibi değil; bozulabiliyorlar:) Genelde birçok sebze, salça vs hep memleketten geldiği için genelde doğal besleniyoruz diyebilirim. Herşeyi mevsiminde tüketmeye çalışırım. Evime margarin ve ayçiçek yağı asla girmez. Şimdi tabi bütün bunlar benim iş yoğunluğuma göre değişiyor. Yemek yapabildiğim sürece böyle besleniyoruz ama bir de yapamadığım günler var işte evlendiğimden beri kilo almamızın en temel nedenlerinden olan fast-food , pizza, iskender vs. alışkanlıklarımız ki bu son bir kaç aydır ara vermemize rağmen iki buçuk yıldır bunları çook çook sık tükettik.
Doğum sonrası zayıflama diyetleri
    Ben yaklaşık 19 yaşıma kadar hep kilolu bir çocuktum. Çok aşırı kiloda hiç olmadım ama 14 yaşlarında birkaç yıl basenlerim herhalde belimin üç katı falandı. Hiç bir zaman ince zarif bacaklara sahip olamadım. Zayıf olduğum dönemlerde bile bacaklarımın alt tarafları hep tombikti. Hatta küçükken halam bir kere "Ne kadar çok kilo almışsın, bacakların ne kadar kalın" demişti ve ben gerçekten çok üzülmüştüm, hala da aklıma gelince üzülürüm. Sanırım ayak bileklerim de kalın olduğu için bacaklarım hiç zarif olamadı. Arkadaşlarımın bazıları da basenlerimle, göbeğimle dalga geçerdi.
  Yaz tatillerinde aylarca kuzenimle kalırdım ve bana sabah bir dilim ekmekten fazla yedirmezdi, bütün yediklerimi kontrol ederdi. Resmen aç yatardım, hiçbir şey söyleyemezdim. Büyüdüm hala kuzenimin yanında rahat yemek yiyemem, sürekli göbeğimi falan içeri çekerim. Bir de anne faktörü var tabi. Benim annem yada babam kilolu insanlar değiller, annem hem bana çok kilo almışsın gene der hem de bir sürü yemek yedirmeye çalışıp, burda ye de kendi evinde yeme der.
Dopum sonrası zayıflama diyetleri
  Bir de işyerimde hiç kimse buraya gelmeden önce gerçekten 36 beden olduğuma inanmıyor sanırım ve gene hiç kimse tekrar bu ölçülere gelebileceğime de inanmıyor ve bu benim acayip moralimi bozuyor.Benim yaşım artık büyümüşmüş, belli bir yaştan sonra insan eskisi gibi olamazmış!Ya ben daha 27 yaşındayım, neden olamasın ki? Herkes destek olacağına köstek oluyor. Tabi herkes derken haksızlık etmemem gereken insanlar da var. Gerçekten insanı yüreklendiren, motive eden. Zaten onlar da olmazsa mutsuz olurdum.
   Neyse kilom belki şu anda birçok insanı rahatsız etmiyor ama beni ediyor. Ailemde, etrafımda iyi olmayan örnekler var. Hele bir kuzenim var, nerdeyse sıfır beden olan bir insanın ilk çocuğundan sonra nasıl 56 beden olduğunun canlı örneği. Ben de bu sene bir çocuk sahibi olmak istiyorum, hem de çok ama kilo korkum hep buna engel oluyor. Doğum sonrası kilo vermek o kadar zor mu? Doğum sonrası kilo verme diyetleri işe yarar mı bu konuda? Güvenilir bir kilo verme diyeti nerden temin edilmeli?Sizlere başvurmamın temel sebebi budur. Birde ben de etrafımdaki birçok insan gibi zayıf ve haliyle de zarif bir insan olmak ve ve kolilerle kaldırdığım ve de çok sevdiğim 36 beden kıyafetlerime kavuşmak istiyorum.
   Henüz yol yakınken son dönemlerdeki hızlı kilo alışıma dur demek, yanlış yollara sapmadan kilolarımla hayatım boyunca başa çıkabilecek şekilde bilinçlenmek istiyorum.
 
   Çocuk sahibi olmak istiyorum en kısa zamanda. Lütfen önce bu kilolerı vermeme yardım edin. Doğum sonra da doğum sonrası kilo verme diyetleri için sık sık kapınızı çalacağım sanırım.

Semra Havanur
Muğla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder