Doğum Sonrası Zayıflama Kampında Zayıflama

11 Ekim 2012 Perşembe

Doğum Sonrası Zayıflama Diyetleri ile 3 Ayda 45 Kilo Verdi


Doğum Sonrası Kilo Verme Diyetleri
   Aslında fazla kilolu bir çocuk değildim ama kilo takıntım küçük yaşlarda başladı. Çevremin de etkisiyle bu sanrı bilinç altıma yerleşti. Bir dönem çok rejim yapıp kilo verdiğimde dahi kendimi tam olarak zayıf hissetmiyordum.Halbu ki o zamanlar taş çatlasa 5-6 kilo fazlam vardı.  Daha sonra yine yedim kilo aldım. Hayatımdaki eksiklikleri (başarı girişimcilik, sevgi, sosyallik ) belki de yemekle giderdim. Daha sonra düzenli yiyerek kilolu halimden normal seviyelere geldim. Kilo verdim ve amacım bu kiloyu koruyarak sağlıklı kalabilmekti.
DOĞUM SONRASI ZAYIFLAMA
   19’umda evlendim. İlk yıl 29 kilo alarak doğum yaptım. Bu benim için tam bir felaketti. Doğum sonrası bebek sevinciyle ilk aylarda fazla dikkate almadım kilolarımı ama sonra ben ne yapıyorum deyip doğum sonrası kilo verme diyetlerini araştırdım. Birkaç diyet buldum ve yer yer uyguladım diyebilirim. Sonuçta yeni annesiniz, durumum bunun sürekliliğine uygunluk saylayamadı. Doğum sonrası kilo verme diyetiyle( harfiyen uymadım) 5 ayda 17 kilo verebildim. Doğum sonrası kilo vermek normal bir kilolu insanın zayıflamasından daha kolaydır. Sonuçta o kilolar henüz üzerinize oturmamıştır. Ama zaman geçtikçe o kilolar da sizinle beraber büyümeye başlar ve zamanla da şişman bir insandan farkınız kalmaz.
    Kilolarımla asıl savaşım doğum sonrası kilo veremeyince başladı. Verdim-aldım verdim-aldım. Umutlarımı çıkmaza sokan bir girdabın içine girdim adeta. Bu benim aile yaşantımı fazlasıyla etkiledi.
    Hayatı yaşamayı severim. Uyumluyumdur. Kültür gezileri yapmak, dans etmek, ailemle vakit geçirmek bana zevk verir. Sırdaşımdır. Yardım etmeyi severim. Bunun yanında çabuk vazgeçebilirim başladığım faaliyetten eğer bana yürekten hitap etmiyorsa. Bu özelliğimi olumsuz olarak görüyorum. Risk almaktan çekinmem ve bazı olayları çok kafaya takamam, bazen  kendi kendimi yıpratma huyum da olumsuzlar arasında .Onun yanında hayatı, kendimi anlamak yolunda arayışlar ve keşifler içindeyim. Hayatın seçimlerden oluştuğu bilincinde olarak hiç bir yaşanan anın tesadüf olmadığını ve kendime birşeyler kattığını bilerek yaşarım. Olaylara ve insanlara pozitif yönden bakmaya çalışırım. İnsanları kırmamaya özen gösteririm.
DOĞUM SONRASI KİLO VERME
   Diyet rejim kavramı hayatımın vazgeçilmezleri arasına girdi. Bundan 10 sene öncesine kadar tüm diyetleri deneme sürecindeydim. Yiyordum sonra diyet yapıyordum ama pek başarılı olamıyordum. 15 yaşımda hiç birşey yemeyerek çok zayıflamıştım. Gelişme çağımda yaptığımı simdi hata olarak görüyorum. Üniversitede aynı şekildeydi ama son sınıfta dengeli beslenmeye karar verdim ve kilo verdiğimi gördüm.
   Bunun çok büyük bir sektör olduğunu düşünüyorum. Bilinen gerçeklerin saklandığını, aksi takdirde büyük pastadan pay alamayacaklarını düşündüklerinden geçici yollara başvurduklarını düşünüyorum.
    Çok fazla yemem FAST FOOD sevmem. Sağlıklı beslenmeye özen gösteririm. Açıkçası çözebilmiş değilim. Kilit noktasında takıldım sanırım. Vücudumun bu bilince adapte olduğundan kilo vermek istemediğini düşünüyorum.
   Yıllardır çok kilolu olmama rağmen istediğim kiloda olup kendimi iyi hissetme düşüncesindeydim. Doğum sonrası kilo veremeyince iyice şiştim. Denediğim doğum sonrası kilo verme yöntemleri kalıcı çözüm olmadı. Artık kökten çözüm bulma zamanı geldi. Doğum sonrası zayıflama diyetleriyle 3 ayda 45 kilo veren arkadaşlar, tavsiyelerinizi bekliyorum.
Ayten Kocabaş
Manisa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder