Doğum Sonrası Zayıflama Kampında Zayıflama

25 Aralık 2015 Cuma

26 Kilo Zayıflama Başarısı, Toplamda 69 cm İncelme!



BİR ŞEYİ DEĞİŞTİRMEK Mİ İSTİYORSUN? HARİKA
HADİ ÖNCE KENDİNDEN BAŞLA... 

Hayatımız o kadar stres dolu ki bizler yaşam savaşı verip ayakta kalmaya çalışırken, kendimizden bedenimizden ne kadar da uzaklaşıyoruz aslında. Kimimiz bunun geç de olsa farkına varıyor, sizler sayesinde destek alarak... Kimimiz de maalesef hala kısırdöngüde çırpınarak...

İş problemleri, aile içi kargaşalar, maddi olanaksızlıklar, mutsuz ve iri insanların çoğalmasının başlıca sebebi oldu. Yaşadığımız endişelerin tek çözümü olarak yemek yemeği seçen bir toplum haline geldik... İri bedenler arttıkça psikolojisi bozuk, mutsuz, geçimsiz, yalnız insanlar yığını haline geldik. Yemek yemeği bir çözüm olarak gören ve yiyeceklere bağımlı insanlar olduk.. sinsice bedenimizi ele geçiren bir zehir, uyuşturucu gibi onlara bağlandık büyüyen bedenlerimizle...

Yaşam içinde bunun farkına varmıyoruz. Bedenimizle kendimizle ilgilenmiyoruz, ona özen göstermiyoruz. Kabule geçiş sözkonusu... Ben böyleyimler, kilo veremiyorumlar, şekerim var, troidim var gibi bahanelerle kendimizi haklı çıkarmaya çalışıyor diğer yanımız... Oysa kendimizi bile kandırdığımızın bilincinde olarak ve pişmanlıklarımızla yüzyüze gelerek çünkü kolay olan bu...

Sürece başladığımdan beri, farkındalıklarım ne kadar arttı ben bile şaşırıyorum. Bedenimi dinlemeyi öğrendim. Huzurla uyanıyorum, güne gülümseyerek başlıyorum, etrafımdaki herkes ışık saçtığımı söylüyor. Artık daha hareketli bir yaşamım var. Spor yapmamayı düşünemiyorum bile artık. O spordan sonraki hafiflik, o içtiğim suyun hazzı, tarif edilemez şeyler yaşıyorum artık...  Su içmek ne kadar zor gelirdi bana, etrafımdaki herkesle, bildiklerimi paylaşmak hoşuma gidiyor. Yediklerime müdahale etmek de... İnsan elimizde olmayan sebeplerden dolayı her zaman kendiyle yakın kalamayabiliyor. Tabi ki insanız, duygularımız, var, sevdiklerimiz var, hüzünlerimiz var. Hatta bu yazıyı yazarken bile kafamda dolaşan bir takım problemlerim var. Süreçten önce olsaydı bu durum eğer, kesinlikle kendimi buzdolabının önünde, mutfakta, nasıl mutlu olabilirimlerle boğuşan bir karede görüyorum. Ancak şimdi ne yaşarsak yaşayalım, kriz dönemlerimiz için yapılacak pek çok şey olduğunu biliyorum artık. 

Kazanmak için bir yerden başlamak gerek. Yaşımız ilerliyor. Her geçen gün yaşlanıyoruz. Neden güzel yaşlanmayalım değil mi? Ben kilolarımı kaybettikçe sağlığımı kazandım, kendimi kazandım, özgüvenimi, ruhumu kazandım. Kendimi sevmeyi öğrendim. Çok daha pozitifim çünkü kendini seven insan başkalarını da sever. 

Etrafta çok görürüz, geçimsiz, mutsuz, somurtkan, her şeye olmusuz bakan, hiç beğenmeyen insanları... Aslında bu insanların böyle davranmasının tek sebebi, kendilerine değer vermeyişlerinden kaynaklanıyor. Kendine değer vermeyen bedenine de aynı özeni göstermez, kendisiyle barışık değildir, mutsuzdur. Etrafına da negatif enerjiler yayarak istenmeyen bir insana dönüşür. Bir insanın size olan davranışı, kendine verdiği değerin göstergesidir. 

Kararlı olmanın, sabırlı olmanın kazandırdıkları paha biçilemez. Seçici oldum, hayır demeyi öğrendim. Ayıp olurlarla ilgilenmiyorum artık.. ‘’ Siyah giymek istemiyorsan, beyaz yeme ‘’ misali..  
Bu sürecin bana kazandırdıklarının yanında, kaybettiğim kilolarımın lafı bile olmaz yemin ediyorum. Kilo verilir alınır, bu sorun değil, önemli olan bakış açısını değiştirmek, düşünceleri değiştirmek... Kararlı ve sabırlı olmayı öğrenmek, bir şeyler istiyorsak bunun için çaba göstermeliyiz. Hiçbir şey yukarıdan kucağımıza indirilmiyor. Bu sadece kilo için değil, hayatımızdaki her şey için geçerli...

Işık işçisi gibi çalışıyorum, herkesle tartışıyorum, bildiklerimi paylaşıyorum, olaylara farklı açılardan bakmaları için uğraşıyorum. Ben kaybettiğim kilolarımın yanında çok daha fazlasını kazandım... Ruhum da hafifledi, beynim de hafifledi. Huzurla doluyum. Doğru bildiğim ne çok yanlış bilgi varmış meğer, hepsi çöpte şimdi...

Herkes kazansın, herkes bilinçlensin istiyorum. Bunu da severek ve isteyerek yapıyorum.. 

Ben kaybederken kazananlardanım, gelişerek değişiyorum, mutluyum, gülümsüyorum...



E.B






Not: Yukarıda okumuş olduğunuz başarı hikayesi HK Performans üyesi tarafından yazılmıştır. Devamı ve daha fazla başarı hikayesi için LİNKE tıklamanız yeterlidir.  www.hk.com.tr/basarilar.asp



Açıklama: 

HK Performans ile kalıcı kilo vermek çok kolay! HK Performans, siz hayatın bütün güzelliklerini keşfederken, hedef odaklı GELİŞEREK DEĞİŞİM eğitimleriyle, sağlıklı ve en hızlı şekilde kilo vermek adına her şeyi yaşayacağınız bir süreci sizlere yaşatır.

2006 yılından bu yana kilo vermek için HK kapısından içeri giren herkes başarılı olmuştur. Bu nedenle dünyada kilo vermek için başka yöntemlerden medet ummayın. Hiçbir sistem HK gibi içerikli olamaz. Biz obezitenin kesin nedenlerinin ve çözümlerinin farkındayız. HEDEFE GİDEN YOLU ÇOK İYİ BİLİYORUZ! ve en önemlisi sizlerle yan yana yürüyoruz!

Bu denli BUTİK, canlı ve çok özel bir sistem ile herhangi bir yöntem kıyaslanamaz. Gerçeği yaşamak ve hızlı, kalıcı, sağlıklı kilo vermek isteyen herkesin bir gün geleceği yer HK Performans'tır. 

HK Performans sizi, GELİŞTİRİR,DEĞİŞTİRİR ve ZAYIFLATIR!



HK PERFORMANS EĞİTMENLERİ


Not: Yukarıda okumuş olduğunuz başarı hikayesi HK Performans üyesi tarafından yazılmıştır. Devamı ve daha fazla başarı hikayesi için LİNKE tıklamanız yeterlidir.  www.hk.com.tr/basarilar.asp
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder