Doğum Sonrası Zayıflama Kampında Zayıflama

16 Aralık 2015 Çarşamba

24 KİLO VERDİĞİM SÜREÇTE HİÇ DİYET YAPMADIM!

Her şey içten bir gülümsemede saklıymış meğer :) 

Günlerdir düşünüyorum kendi hikayemi anlatmaya nereden, nasıl başlasam diye... Çünkü bir başlayabilirsem devamı gelir ancak. Burada öğrendiğim bunca güzel şeyden sonra eğer konu kilo ise yine çocukluğumdan başlamalıyım sanırım. Çocuk heyecanıyla çok hoşuma giden ama kilom yüzünden üzerime olmayan bir kıyafet için saatlerce ağladığım anıdan başlamak uygun olacak... Neden bu anıdan başladığımı açıklamaya çalışacağım elbette ve evet uzun bir hikaye olacak. Olsun siz de kilobekçilerimizin hep dediği gibi ‘ arkanıza yaslanın ve bu hikayenin tadını çıkarın :) 

Evet, çocukluğumdan beri az ya da çok hep bir kilo fazlalığım oldu ya da hastalıkla gereğinden fazla zayıf olduğum çok kısa zamanlar... Yani daha çocukken o çocuk isteğiyle heveslendiğim kıyafetleri giyemeyince o günden sonra kıyafetlerle aram hiç iyi olmadı. Kıyafetleri ve kiloları umursamıyor olmayı yani MASKELERİ takmayı daha o yaşlarda fark etmeden öğrenmişim. O kadar uzun sürmüş ki bu durum onca yıl ve uzun bir Gelişerek –Değişim programından sonra daha çok yeni yeni giydiğim bir kıyafeti gerçekten beğeniyor ve güzel görebiliyorum..

Ben daha çocuk yaşlarda farkında olmadan o maskeleri  kullandıkça hayallerim göremeyeceğim kadar karanlıklaştı sonra da hastalandım zaten... Ben içe kapanık  kimseye tek derdini  anlatmaz biri oldum çıktım.  İnsanlarla iletişimim zayıf olunca kitaplar hep can dostum oldu. Çok şey öğrenebiliyordum, kitap okurken maske takmana, rol yapmana gerek yoktu, iyi ya da kötü seni eleştirmez yargılamazlardı. Onlarla hayat yoluma devam etmiş hayallerimi yeniden biraz olsun parlatmış az-çok başarılar kazanmıştım.

Sonra büyüdük, artan hayal kırıklıkları, artık ciddi boyutlara ulaşan sağlık sorunları, umutsuzluklar, yeniden daha derin bir karanlığa gömülme, içimde kopan fırtınalar, depremler, depresyonlar, ilaçlar sonucu tüm bunların yarattığı boşluğu, karanlığı doldurma hevesiyle artan yeme duygusu. Sonra da baktım bu boşluk dolmuyor. Çok da farkında olmadan bari kendimi kocaman şişirip yok edeyim duygusuyla kökleşen YEME BAĞIMLILIĞI. 

Bu duygular ve artık ciddi anlamda kötüleşen sağlık durumumla bedenim hızla büyüyüp genişlerken dünyam olabildiğince küçülmüş dört duvar arası olmuştu ve tekrar, önce dualarıma sonra kitaplara sığınmıştım ki (bu dualarıma bir cevap olsa gerek ) 

Bir gün evde masanın üzerinde ‘’VÜCUDUN ŞİFRESİ ‘’ kitabını buldum. Kitabı abim yeni almıştı ve o an kendisi işteydi. Ben hemen okumaya başladım akşamları o, gündüzleri ben okuyordum. Tabi akşamları da ben hem kitaptan okuduklarımı düşünüyor hem de kitaptan aldığım internet adresinden diğer hikayeleri ve makaleleri okuyordum. İlk başta yazılan her şey fazla iddialı ve ters gelmişti. Sonuçta bunları okuduğum zamanlarda bile bana iyileşmek ya da zayıflamak isteyip istemediğimi bile sormamış doktorlar ve diyetisyenler kontrolünde idim ve yıllardır tıp biliminin kesin bilgileriyle büyümüştüm. 

Böyle bir durumdayken Vücudun Şifresi kitabını ve diğer yazıları okudukça içimde bir heyecan ve umut yeniden CANLANMAYA başlamıştı. Hemen iletişim kurmaya çabalamış olmama rağmen, benim şartlarım yüzünden sizlerle tanışmamız kitabı okuduktan ancak 2-3 yıl sonra gerçekleşti. Takdir ve hayırlısı böyleymiş demek ki.  

Bu işin bir eğitim olduğunu çok iyi anlamış olduğumdan tüm heyecanımla sisteme inanıp güvenmeme rağmen kendimle ilgili bir sürü endişeyle kapınızı çalmıştım. Elimde böyle bilgiler varken diğer zayıflama yöntemlerini pek denememiştim. Bana zorunlu verilen diyet listeleriyle yeterince kavgalıydım zaten ve ailemde yakın çevremde diğer yöntemlerin sonuçlarını çok yakından görmüştüm maalesef.

Ben zayıflamak istiyorum dememiştim. Hafiflemek ve hareketlerimde hızlanmak daha sağlıklı olmak istiyorum demiştim hep çünkü istediğim buydu gerçekten... Aklımda hep şu yemek yemeyi bir öğrenmeliyim artık ‘’düşüncesi vardı çünkü yeme konusunda yaptıklarım ve bana söylenenler beni bu kadar mutsuz ediyorsa bu normal değildi, bir yanlışlık vardı ve ben bunu mutlaka öğrenmeliydim. Hem bedensel anlamdaki kilom artık taşımakta zorlandığı, içinden çıkacak bir yol bulamadığım ruhumdaki ağırlıklar kadar rahatsız etmiyordu beni. Tüm bu nedenlerle TAMAMEN DOĞRU YERDE OLDUĞUM düşüncemle başladı sürecim ve asıl olanlar ondan sonra oldu. İyi ki de oldu, 
çok da güzel oldu :) 

 Ne olacaktı şimdi, nasıl bir kilobekçim olacaktı, bana ne diyebilir ne yapabilirdi de bunca aşılmaz, geçilmez denilen yolları aşabilirdik?  Benim sürekli değişen şeker durumumla birlikte değişen gel-git hallerime ne kadar dayanabilirdi? Asıl önemlisi neden dayansın, hiç tanımadığım beni hiç tanımayan biri benim için neden bu kadar çaba göstersin ki anlamıyordum. 

Bunlarım cevabını ancak KOCAMAN YÜREĞİ OLAN BÜYÜK İNSAN kilobekçimi   tanıdıkça buldum. Ve şimdi ben daha tüm bunları düşünürken ne olup bittiğini bile anlamadan BAŞARDIK, ZAFER BİZİM sözleri geldi. 

Bana da bunca zaman Kilobekçimin yolumu aydınlattığı ışıktan benim elime de tutuşturmasıyla geriye sadece bu başarıyı korumak ve tadını çıkarmak kalıyor demek ki... 

Bizim yolumuzu aydınlatan bu ışığınızın, yaptığınız her çalışma, sizin kucak açmanızla OMDER ailesine katılan her gönülle güçlenerek çok daha fazla insana ulaşması dileklerimle.
KOCAMAN SEVGİLER, SAYGILAR…



N.C





Açıklama :

Kalıcı, sağlıklı ve en hızlı olarak kilo vermek isteyen herkese dünyada eşi benzeri bulunmayan alternatifsiz bir eğitim ve danışmanlık programı öneriyoruz.  HK Performans ile kilo vermek , ruhunuzdan tonları, bedeninizden fazlalıklardan kurtulmak yani RUHSAL ARINMAYI sağlarken İDEAL KİLOYA KAVUŞMAK demektir.

Her gün değişen renkli aktiviteler ile yaşamın değişik güzelliklerini yaşarken, hedef odaklı ve belli bir disiplin ile gerçekleşen eğitimlerle  potansiyelinizin doruklarında yaşayacaksınız. Kilo vermek  ve kesin çözümler için OBEZİTE meselesine hakim, alanında uzman rehberlerin anlık desteğiyle beraber göreceğiniz GELİŞEREK DEĞİŞİM eğitimleri ile kendinizdeki değişime siz bile inanamayacaksınız.

İmza attığımız başarılar, HK üyelerinin gerçek başarı hikayeleri de göstermektedir ki BİZ HEDEFE GİDEN YOLU ÇOK İYİ BİLİYORUZ. Siz de kalıcı olarak kilo vermek istiyorsanız diğer yöntemleri bir kenara bırakın ve tam TESLİMİYET ile HK kapısını çalın. 

%100 Değişim ve kilo vermek  için HK Performans!



HK PERFORMANS EĞİTMENLERİ


Not: Yukarıda okumuş olduğunuz başarı hikayesi, HK Performans Üyesi tarafından yazılmıştır. Devamı ve daha fazlası için LİNKE tıklamanız yeterlidir.  www.hk.com.tr/basarilar.asp






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder