Doğum Sonrası Zayıflama Kampında Zayıflama

25 Nisan 2013 Perşembe

ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ NEDİR? ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ ÜYE YORUMLARI

15 gündür sitenizle yatıp kalkan, her kelimesini tekrar tekrar okumaya çalışıp aynı zamanda notlar alan ben, sizleri öyle çok tanıyormuş gibi hissediyorum ki, bu nedenle sizin "bu kadın neden rüyasında gördüğü ayıyı bize anlatıyor" demek yerine rüyamın yorumunu kafanızda çoktan yaptığınızı hissediyorum. Yanlışlarımı görüp kabullendim, hala kabullenmeye çalıştıklarım da var. Ama onlarında üstesinden geleceğime inancım sonsuz. Artık kendime inanıyorum. Başaracağımı yargılamıyor, biliyorum. Sitenizi okumadan önce 91,4 kiloydum. Yazılarınızla hayatım değişti. 4 gün önce tartıya çıktığımda 88,4'ü gördüm. Oldum olası tartıları sevmem. Önemli olanın benim kendimi mutlu hissettiğim kilo olduğunu biliyorum. Bu arada geçen 4 gün içerisinde 88,4'ün de altına indiğime eminim. Geçmiş hikayemi anlatma gereği duymuyorum. Çünkü benim hikayem de sitenizdeki tüm başarıya ulaşan arkadaşların geçmişindeki hikayelerin içinde var.
 Okudukça kendimi gördüm, bazen gözlerimden akan yaşlara engel olamadım. Onların yaşadıklarıyla ortaktı yaşadıklarım, o halde neden başarılarıyla da ortak olmasın dedim kendi kendime. Sizin "beyne format atmak" dediğiniz şeyi her gün kendime yapmaya çalışıyor, gün geçtikçe de bunun iyi etkilerini kendimde hissediyorum.
Rüyamdaki ayıyı nasıl kovaladıysam, işte beynimdeki beni korkutan, asıl beni bir köşeye hapsedip başka biri olmam için uğraşan sistemi ve sistemin bana sunduğu yaşantıyı öylece kovaladım beynimden.
Şimdiye kadar bilinçsizce başıma diktiğim suya, artık hak ettiği değeri vererek, aldığım her yudumu hissetmeye çalışarak içiyorum.
Her yemeğe oturduğumda "Zehir miktardadır" diyorum kendi kendime.

YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYIN 

ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ 
ONLİNE ZAYIFLAMA OKULU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder