Doğum Sonrası Zayıflama Kampında Zayıflama

19 Mart 2013 Salı

2 HAFTADA 10 KİLO VERDİREN YÖNTEM

6 aylık bir sürecin sonunda, kilobekçiliği programından memnuniyet derecem tamdır. %100 çok doğru bir rakamdır.
Sebepleri çok fazla tabi ki ama en önemlisi artık kilo alma gibi bir korkum yok. Fazla kilolarla ilgili birçok şey öğrendim ve tekrar şişman bir insan olmayacağımla ilgili kendime güvenebiliyorum. Bu güveni de bu sistem kazandırdı bana.
2. Kilobekçinizden memnun musunuz? Yeterli desteği alabildiğinizi düşünüyor musunuz?
Hem de çok memnunum. Elbette ki yeterli desteği alıyorum, almasam bu anketi bile yanıtlıyor olmazdım, burada olmazdım yani.
—————————————————————–
Çok memnunum. Tabi ki yeterli desteği aldım. Aldığım için başardım ve mutluyum zaten şuan.

25 Kilo zayıflama ve 55 cm incelme

24.9 kilo sağlıklı zayıflama ve
 3 bölge toplam 55 cm İNCELME Analizi
Önce Başarı Grafiği inceleyelim.
İlk-Son Kilo ve cm Farkları 24,9 kg 21 cm 17 cm 17 cm
Toplam Başarı Oranı (V.A. %’ si) 29.29 21.00 16.04 15.89

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder